Paket hemifrån :)

Förra veckan fick jag ett paket hemifrån, det är så roligt tycker jag. Blir alltis lika glad även fast det är saker jag har bett dem att skicka, men brukar alltid ligga med nån liten present...och ni som känner mig vet att jag älskar presenter, är som ett litet barn, jag vet ;)



Det som låg i det här paketet var iallafall:
  • Mina varma vinterstövlar
  • En tjock stickad tröja
  • Två pälssjalar
  • Tre pocketböcker; Pocket kokboken, Marilyn Mansons bografi och Skynda att älska av Alex Schulman
  • Tre skärp
  • Nyaste Elle
  • Kokbok från Arla
De två sista var presenterna denna gång, uppskattas mycket!

Kommentarer
Postat av: carolina

Åh du måste berätta hur "skynda att älska" var när du läst den... Har velat läsa den men vet inte om jag vågar, rädd att den är för sorglig :P

2010-11-30 @ 18:13:03
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0