Tänder

När jag borstade tänderna igår kväll upptäckte jag en tand längst bak på överkäken som jag tidigare inte har tänkt på...vet inte om den är ny men jag tyckte att den typ sticker ut mot kinden väldigt mycket, nästan så att det gör ont i kinden. Så då är frågan om den är ny eller om den alltid varit där och vad ska jag göra med den?!
Jag borde även gå till tandläkaren, har inte varit där sen det var gratis...vilket var innan jag tog studenten, typ fem år sen alltså :S Inte bra det här...men det är ju så satans dyrt, vem fan har råd liksom? Dessutom är jag student...och jag vill ha tandställning på insidan av tänderna. Har kollat lite priser på det, skulle nog bli omkring 60 000 kronor för både över- och underkäken. Egentligen inte mycket pengar för nåt som jag kommer att bli väldigt nöjd med...men ändå 60 000 på nånting som är tråkigt, och var ska jag få dom pengarna ifrån liksom? Nån som vill ge mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0