En ny dag...

Vaknade strax innan Sara trakade iväg till skolan och låg och lyssnade lite på henne och när hon sen gick tänkte jag att jag skulle gå upp efter fem minuter. Efter två av de fem minutrarna plingar det såklart på dörren, panik! Förstod att det var fastighetsskötaren eftersom att vi pratade med dom igår om saker som behövde fixas... Studsar upp ur sängen och sliter åt mig ett par byxor som jag först tar på mig åt fel håll, sliter av dom och får på dom rätt och skyndar mig mot dörren. Väl framme vid dörren inser jag att det inte sitter nån nyckel i så jag inte kan öppna, irrar förvirrat omkring i hallen och letar efter en nyckel när jag hör en nyckel i låset och nån öppnar dörren samtidigt som jag står precis vid dörren och försöker komma på vad jag ska göra...in kliver tre nissar som ska fixa massa saker, inte kunde dom mycket heller, jag hade fan kunnat tala om för dom hur dom skulle göra vissa saker...

Nu har vi dock en fungerande lampa i köket, sen är det bara dom andra grejerna som typ fläkten, en till lampa och ett par ventiler som ska fixas...går sakta men säkert framåt här. Skulle föresten ha duschat nu på morgonen, det kunde jag såklart inte göra eftersom att dom höll på inne i badrummet...kör nog på mössa idag tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0