Fina prestenter...

När jag är duktig och går i skolan så roar sig Sara i Ullared...jag fick presenter som jag nu ska visa :P

En chokladtomte till mig och en till sig själv köpte hon...vi har bestämt att dom heter Andreas och Gay, från ett svenskt musik program som sänds på fredagar ;) Vi ska äta upp dom och hoppas på att dom försvinner från TVn också...

Ett par luddiga strumpor med stjärnor fick jag också, dom va varma och sköna! Tackar och bockar...







Nu till något helt annat...

Kvällsmaten igår såg ut så här. Heta räkor med bönröra och saffransris och sallad på haricot verts och rödlök samt egengjord pizzasallad. Var även detta jag lagade i skolan på dagen, det blev gott och färgerna vart fina tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0