Givande och rolig skoldag...

En lång, men mycket givande och rolig skoldag är över och vi är en dag närmare helgen :) Började nio imorse och slutade fem, föreläsning och praktiska övningar om dukning och servering hela dagen. Har lärt mig mycket kul idag, bland annat hur man bär tallrikar rätt och viktiga facktermer, låter inte så kul men det var det. Nu är jag trött som fan, efter att ha gått igenom hela A kursen i servering på en dag får man vara det tycker jag...blir nog en tidig kväll idag kan jag tro, för imorgon är det plugg som gäller igen!

Fick föresten ett paket hemifrån idag, mycket roligt innehåll, visar senare...

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag känner också så med den låten.. Så himla bra text! Men alice är från Karlstad! :P Ser ni på NY fruar nu? :D

2010-10-18 @ 21:30:06
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0