Halvtaskig dag...

Dagen började ju lite halvtaskigt...när jag försover mig blir typ hela dagen knäpp, jag kommer liksom aldrig riktigt ikapp. Precis så har dagen varit, har gått omkring i en dimma typ och inte riktigt varit mig själv...Lisa gjorde dock så jag blev lite glad när hon klappade mig på kinden och sa att jag hade len hud ;)
När jag kom hem blev det dock lite bättre, innan jag gjorde något annat, så satte jag mig och kollade seriöst på två föreläsningar från min distanskurs och gjorde anteckningar. Kändes bra, efter det läste jag i boken från samma kurs...så nu satsar jag på att komma igång ordentligt med pluggandet på båda kurserna. Problemet är bara att tiden och orken inte alltid finns där...men jag ska göra mitt bästa för att komma ikapp i distanskursen och samtidigt hinna med det jag läser på GU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0