Jag vill, men ändå inte...

...ha en ny telefon. En iPhone 4 skulle inte sitta helt fel just nu då min nuvarande bara fungerar när den själv vill, vilket är väldigt sällan. Den är lite lustig måste jag säga, man kan ringa till den och höra signaler i telefonen man ringer ifrån men inte fan ringer min telefon, sms kan komma fram flera timmar efter att dom borde ha kommit, den hänger sig om man trycker på mer än fem knappar i följd, den byter bakgrundsbild när den själv tycker att det är dags (oftast till en helt vit bild)...det enda som fungerar någorlunda bra är väl batteriet, men det kan ju förstås bero på att den är avstängd stor del av tiden då den inte vill funka...
Trots allt detta vet jag inte om jag vill ha en ny lur, vet ju hur det har gått med mina tidigare iPhones (ja, jag har haft flera)... Av någon anledning tycker folk att det är väldigt roligt att sno mina saker, så nu har jag kört på en gammal telefon som ingen hittils har velat sno från mig...peppar peppar!






Åhh, vad jag har älskat mina gamla iPhones som någon annan nu äger och jag hoppas att dom är lika älskade som av mig...vill, vill, vill ha! Eller?!








Måste bara säga att mina kära lilla telefon nu precis betämde sig för att det skulle gå att ringa den, fast den nyss hade stängt av sig...tydligen kan den slå på sig själv också...vet inte riktigt om det är bra eller dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0