Lista...

Inget annat vettigt att skriva för tillfället så jag bjuder på en liten lista...


Piercingar: Räknas hål i öronen?
Tatueringar: Ja, någre stycken för tillfället...
Längd: 1.62...kanske?
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nope, älskar Göteborg!
Dricker du alkohol: Ja :P
Röker du: Nej
Vilken parfym använder du: Gucci eller Viktor & Rolf
Vad är du rädd för: Mörker...är fan det läskigaste jag vet...
Gillar du att tvätta: Nja inte direkt...diska däremot :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: Typ det roligaste som finns!
Vad har du gjort idag: Redovisat framför klassen och videokamera, bakat och firat Sara
Var det kul: Japp
Hur tidigt stiger du upp: Olika men vid åtta-nio för det mesta...
Är du seriös: Det beror väl på hur man ser det...vill jag så kan jag ;)
Vad är du allergisk mot: Mycket...
Var har du ont: Ingenstans…gillar inte att känna efter :P

Senaste...
...Låten du lyssnade på: Gloria med Carola...Sara vet varför...
...personen du ringde: Sara...
...tv program du tittade på: Grey's Anatomy
...personen du tänkte på: Sara igen :P
..personen du fick mail av: Facebook
...personen du fick brev av: Handels, Hemköp och Style by Tyra idag...
..personen du fick sms av: Elin i klassen
...gången hela din familj åt middag tillsammans: Var nog i september när jag var hemma och hälsade på...
...saken du köpte: Ingredienser till cupcakes...

Antal...
...gånger ditt namn varit med i tidningen: Förmodligen inte överdrivet många gånger...
...ärr du har på kroppen: För många för att räkna, har tre som syns i ansiktet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0