Nedräkning...

Sitter för tillfället och kollar på Ensam mamma söker och målar naglarna...började fundera på vilken färg jag skulle ha imorse när jag vaknade och har inte bestämt mif förs nu, typ 12 timmar senare. Svåra val det där...

Har även tänkt hela dagen på alla roliga saker som kommer att hända. Har så mycket att se fram emot närmsta tiden, love it! Skola i veckan och det brukar jag ju inte klaga på, i helgen blir det kalas för min kära fru som fyller år. Helgen efter det kommer min bästa Emil, mamma och pappa ner för att hälsa på. Helgen efter det har söta Fia bokat sin helg här. Madde och Linn kommer förhoppningsvis också ner inom en snar framtid hoppas jag. Har även egna planer som fortfarande är hemliga för dom flesta, men den som väntar får se ;)

Nedräkningen inför allt roligt börjar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0