36 jävla tusen!!

Japp, 36 000 kronor är vad jag har gett till Handels och a-kassan genom åren. När jag sedan blir arbetslös och behöver få pengar så inte fan får jag det! Ansökte om ersättning i mars fick svar i juli att jag skulle skicka in papper för att få ersättning, så jag skickade in papprena och har sedan dess väntat på svar från dem...förra veckan fick jag svar att jag inte har rätt till ersättning, tack så mycket säger jag! Idag spärrade jag Handels från min autogiro lista, glöm att få mina pengar om jag inte får hjälp när jag behöver...har dessutom försökt få tag i Handels för att säga upp mitt medlemsskap, omöjligt ska jag be att få tala om. Alla blanketter man kan tänka sig finns på deras hemsida utom en uppsägningsblankett, i telefon säger dem att jag måste gå till ett Handelskontor och hämta lappen. När jag sedan går till ett kontor är det ingen som är där, flera gånger i rad. Nötter är allt jag har att säga!! Dom lär ju skicka massa påminnelser nu, men dom kommer fortfarande inte få mer av mina pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0