Är det en dröm??

Det känns nästan overkligt, som en dröm eller nåt...jag har nog fortfarande inte fattat att jag har tagit mitt pick och pack och faktiskt gjort slag i saken och flyttat till Göteborg. Vissa kallar mig tokig, andra modig...själv kan jag nog inte bestämma vilket av de två alternativen det är, förmodligen båda va? Jag bor iallafall här nu, jag har en egen lägenhet med första handskontrakt, jag går i skolan och tycker att det är intressant och jag känner att äntligen har jag gjort något drastiskt för att förändra situationen som jag absolut inte trivdes med. För jäklar i mig vad jag gillar det här nere. Är så skönt att kunna gå omkring på stan utan att varannan människa vet vem jag är och ska hälsa, här är det ingen som vet vad jag har gjort förut, ingen som kan gå och snacka skit bakom ryggen. Jag är så jävla glad :) Jag gillar till och med skolan liksom, även fast det kanske inte är en jätte rolig kurs vi har just nu, men det är ändå intressant och klassen verkar jätte bra.

Jag älskar mitt liv i Göteborg, det ända jag saknar är vännerna där hemma...men snart kommer jag hem en liten sväng och då ska jag se till att få träffa alla jag vill!

Kommentarer
Postat av: Kennet Nordin

Modigt! ;-)

2010-09-06 @ 22:00:57
URL: http://mashedkidneys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0