Iq fiskmås??

Jag har funderat och funderat och funderat i flera dagar nu...det är så att jag inte hittar min iPod efter flytten och har inte kunnat använt den sen dess och det är sååå tråkigt när man åker spårvagn utan musik- Så fick jag den geniala idén härom dagen att jag kunde ju faktiskt lägga in musik på mobilen, men hur i helvete gör man? Jag har ingen sladd till den men det finns ett minneskort i telefonen, kan man på nåt vis få musik från datorn till det? Hur fan gör man då isåfall? Jag har typ som ett hål för minneskort på datorn, men det är ju skitstort...om jag pluppar in det lilla som finns i telefonen där lär jag ju inte få ut det. Så är det så att jag är dum eller finns den en läsning på detta problem?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0