På väg "hem"

Sitter nu på tåget på väg "hem", ångest om jag får be! Den började smyga sig på redan igår och jag känner redan av pressen som man hade på sig när jag bodde där, det sjuka är att det inte ens var länge sen jag flytta liksom. Har funderat ända sen igår vad man ska hitta på i helgen, var ska man gå ut, vilka ska jag träffa? Aaa, känner iallafall att jag redan är stressad över att tillbringa tre dagar i Eskilstuna. Men det är så jag har känt sista tiden jag bodde där, det va liksom ett måste att gå ut varje fredag och lördag...en lugn hemmakväll var inte att tänka på. I Göteborg har jag till och med skippat utekvällar bara för att vara hemma och plugga och till och med tyckt att det har varit skönt. Självklart ska det bli kul att träffa vänner, familjen och min lilla bebis...men det är ändå med en ångest klump i magen. Ska försöka att inte tänka på det så mycket, är ju trots allt bara ett besök över en helg. Jag bor ju för fan i Göteborg nu :) Galet!!

Såklart är tåget försenat typ tio minuter och jag har sju minuter på mig att byta tåg i Katrineholm, detta betyder att jag ligger efter tre minuter...får väl hoppas att jag hinner...


Kommentarer
Postat av: matilda

jag föredrar nästan alltid hemmakvällar. orkar nästan aldrig annat. men dom gånger man faktiskt går ut då blir så mycket roligare, festligare. man ser fram emot det mer.

åh, din lilla vovve kommer bli så glad över att få se dig. <3

2010-09-09 @ 16:27:28
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0