Pluggar...

Idag är det plugg hela dagen som gäller. Har nyss skickat in den första inlämningsuppgiften. Nu är det en skriftlig del och läsa massa texter inför seminariumet vi har imogon om hållbar utveckling. Har bara inte riktigt lyckats lista ut hur man ska göra med referenser och grejer, ska skriva enligt APA systemet men vilka referenser ska va med liksom. Bara de texter som vi har fått eller ska man ta med referenser som finns i de texterna också eller?! Aja, det får lösa sig på något vis...
När det är klart har jag min andra kurs på Linnéuniversitet som börja ikväll klockan sex, blir mycket idag känns det som...

Kommer förmodligen hem i helgen också, blandade känslor...både kul och lite jobbigt. Vem tycker att jag ska komma hem??

Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill att du ska komma. <3

och din bebis vill nog också det.

2010-09-06 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0