Slutpluggat för idag va?!

Klockan är snart två och jag anser att nu är det färig pluggat för idag. Är nästan klar med uppgiften och den ska inte in förs 14.30 imorgon så har några timmar på mig på förmiddagen också eftersom att seminariumet är det ända vi har i skolan imorgon. Men måste rensa bort massa grejer...kommer förmodligen skriva lite mer imorgon och jag har redan över två sidor vilket var max, det är nästan jobbigare att ta bort saker om man fått med för mycket än att lägga till mer saker. Fast det ska nog bli bra, är ju trots allt min första seminarie uppgift...

Har på sista veckan även känt att min jävla halsbränna har kommit tillbaka...antar att den ökade kaffekonsumtionen kan vara en bov i dramat. Fast hur skulle jag orka plugga utan kaffet liksom, det är det som gör att jag orkar hålla mig vaken när allt jag vill är att sova. Det är konstigt det där egentligen jag tycker att det blir mer och mer intressant ju mer jag läser men ändå är det jobbigt att göra det. Borde ju inte vara så trist om man ändå gillar det...eller så är det för att man inte är van att använda det lilla som finns innanför pannbenet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0