10 september 2010 23:25

Meddelade idag att jag kommer att fortsätta det här året på Måltidskunskapen, får söka igen till nästa höst och hoppas på att jag kommer in då... Kändes ändå bäst att göra så, har ju gått i skolan i lite mer än två veckor och kommit en bra bit på kursen vi håller på med. Skulle jag hoppat av det och börjat programmet skulle det kännas dumt att inte få betyg i kursen vi hållt på med nu som ändå är slut om ungefär två och en halv vecka...jag skulle också ha varit tvungen att plugga ikapp det som dom på programmet hade gjort och det hade blivit jäkligt stressigt med tanke på att jag läser två kurser nu. Känns jobbigt om man skulle komma efter direkt liksom...så nu är det som det är och kommer jag inte in till nästa höst lär jag väl ångra mig grovt!

Nu är det dags att plugga lite, inte kul men så är det :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0