The apartment, finally!

Nu har jag äntligen fixat det jag har lovat länge...här har vi bilder på våran lägenhet. Titta och njut, själv gillar jag den. Kärleken till ghettot växer för varje dags som går, hjälp!!


Får väl börja med att presentera våran mycket fina ytterdörr, lite brytmärken och hål här och var...men härifrån blir det bara bättre!

Vardagsrumsfönster, betong utanför...men även lite gröna träd faktiskt...

Tv hörnan

Baren såklart ;)

Vardagsrum, fina smycken har fått hedersplats på ett stort fat så att dom syns

Vardagsrum

Min säng

Mitt nuvarande skrivbord...känner att jag kanske borde komma på något bätte, är trångt och man får ont i ryggen av att sitta i sängen...

Köket...anledningen till att det är gardiner för hela fönstret är att utanför kan man gå förbi och se in i hela lägenheten och av någon anledning tycker jag att det blir mer och mer spring för varje dag som går...

Saras säng


Så vad tycks? Rätt okej ändå va? Jag menar två tjejer i en etta på 45 kvadrat är inte lätt att klämma in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0