Bara i Hammarkullen

Har precis skrivit på ett kontrakt där jag går med på att betala för vattnet i min lägenhet, känns ju mindre bra vill jag lova. Men det var väl det enda alternativet om jag vill ha nån stans att bo...tydligen slösas det för mycket vatten här och då måste man betala. Har försökt undvikit att skriva på pappret lääänge, endast för att se om det kanske ändras...men det kommer det nog inte göra, om inte alla i som drabbas skulle protestera. Det känns ju inte som att folk skulle förstå det här...

Bara i Hammarkullen sånt här händer?!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Du är inte ensam. Vi betalar också för våran vattenförbrukning :-/ Är dock inte så mycket. Kram

2011-04-15 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0