Godmorgon

Jag har börjat med ett experiment skulle man kanske kunna kala det, efter två dagar är det mycket lyckat. Det jag börjat med är att jag går upp mycket tidigare än vad jag egentligen behöver, typ 45 minuter tidigare. Det är rätt skönt faktiskt, jag behöver inte stressa som en tok här hemma på morgonen och hinner göra allt i lugn och ro. Att jag dessutom slipper gå till skolan med sömnen i ögonen är ju också rätt nice...


Jag lyckades förresten bränna min gröt nu när jag fixade den, i mickron ska tilläggas :S Hur lyckades jag med det?! Det har faktiskt aldrig hänt förut...men det är bara att bita ohop och käka, kasta mat har jag verkligen inte råd med i dessa tider. Grötdiet i Hammarkullen at the moment...


En av morgonens låtar, The Big Pink - Dominos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0