Gooodmorgon

En ny dag är här, och kors i taket så försov jag mig inte idag. Ska berätta senare om min historia med försovningar... Fint väder ser det ut att vara också, dessvärre betyder det finare vädret också kliande ögon, rinnande näsa och svullen hals...men sånt är livet och jag får helt enkelt leva med det. Känner mig glad idag också, vet inte varför men sista veckan har varit lite konstig. Har liksom inte känt mig glad på riktigt...men nu känns det bättre faktiskt.

Efter skolan idag ska jag minsann ta och köpa mig ett par nya solglasögon, jag och lilla vovven har haft sönder och slarvat bort alla jag har typ. Även fast jag inte har råd egentligen, men jag tar mig en sväng förbi en billighetskedja och unnar mig ett par. Det får man ju göra ibland, eller hur??

Kommentarer
Postat av: beckis

fiiin blogg har du gjort designen själv ? =)

2011-04-07 @ 08:25:27
URL: http://byrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0