Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way

Måndag igen och helgen gick som vanligt alldeles för fort...

Lördagen var dagen för lilla Stinas födelsedagsfirande, mycket trevligt var det vill jag lova. Lekar, grillning, alkohol och trevliga människor var det :)
Omkring tolv tiden drog jag och min lilla fru vidare, sen spårade det, inte så ovanligt när det gäller oss. Vår största fundering just nu är om det bara är vi som lyckas göra saker som vi gör?! Men vad spelar det för roll egentligen, vi har ju alltid kul.

Snor ett par bilder av ovan nämnda person...





Jag är fortfarande trött efter helgen och vill helst gå och sova...men jag ska nog försöka plugga lite, kan ju ta fram böckerna åtminstone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0