Tidsplanering

Ligger i sängen och grejar lite grann när jag väntar på att Sara ska vakna...håller för tillfället på att vänta på att naglarna ska torka, blir svarta naglar idag...funderar också på vad jag ska ha på mig ikväll. Lilla Stina fyller nämligen år och hon ska firas, borde försöka komma på det redan nu så slipper det bli så stressigt sen. Känns ändå som att jag har börjat fixa mig i god tid. Naglarna borde vara klara vid elva, tolv går jag in i duschen, två börjar jag sminka mig...borde hinna bli klar till fyra, vilka tror på mig?? Jag är tveksam faktiskt...spelar egentligen ingen roll när jag börjar fixa mig, på nåt jävla vänster blir det ALLTID stressigt!! Typiskt mig att komma på massa saker man kan göra under tiden typ...


Har jag sagt föresten att jag klarade mikrobiologitentan?! Med god marginal dessutom, är nästan lite stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0