Kräkas...

...är allt jag vill göra just nu.


Sjukt mycket i skolan och dessutom verkar allt gå åt helvete för mig också. Omtentan i lördags gick pissdåligt och så fick jag reda på att det blev ett U på Marknadsföringstentan härom dagen också. Det dumma är att jag tycker det är kul, men det är sååå svårt, Känns inte lättare heller när det går dåligt...pressen på mig själv är inte bra. Halsbrännan från helvetet är tillbaka och jag kan inte fokusera. Får jag U på tentan på fredag vet jag inte vad jag gör. Megastor skillnad på Pedagogen och Handels kan jag lova, första året var ett bananskal i jämförelse med det här.


Nu ska jag ta min onda mage, mina äckliga sura uppstötningar och min vidriga halsbränna och gå och sova...imorgon är dagen då jag ska få in allt jag behöver för tentan i min redan rätt fulla och för tillfället, upptagna med annat, hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0