Neråt...

Snart ska jag åka in till skolan och skriva tentan i Externredovisning, vill verkligen inte göra det. Tänkte igår att jag skulle skita i det, bara för att slippa se ett IG och bara ta ett streck istället...men nu är jag vaken och uppe så det är väl bara att pallra sig dit och göra skiten.


Känner att jag är så jävla trött på att det inte går bra nu, och när det inte går bra så har jag en tendens att skita i allt och inte göra nåt för att göra det bättre. Jag förtränger allt som inte funkar bara för att jag inte ska behöva tänka på det och må dåligt av det...resultatet av detta är att jag i slutändan för det mesta mår ännu sämre. Och så går cirkeln runt i en nedåtgående spiral, just nu är jag på väg ner och hoppas för allt i hela världen att det snart vänder.


Jag vill bara göra massa roliga saker och skita i allt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0