Sluta vela!!

Igår va det fem plussgrader, blå himmel, solsken och jag kunde ha skinnjacka på mig när jag gick till skolan...idag är det snöstorm utanför fönstret!! Vad fan är det liksom?! Dumt att det jävla vädret kan sluta vela så satans mycket, svårt att bestämma sig liksom? Hellre att det är snö och vinter i en eller typ en och en halv månad till än att det ska hålla på att vara typ vår varannan dag och vinter varannan dag...man vet liksom aldig hur det ska vara. Jobbigt ädet iallafall och idag åker feting jackan på igen...




Nu är det iallafall dags att ta mig till skolan, vinprovning idag...champagne, mousserande- och fortifierade viner är vad som gäller idag. Det ä ju en bra sak med den här dagen ändå :P

Kommentarer
Postat av: Carolina

Själv så har jag biokemilabbar och annat trams :( Hur lång är den där vinkunskapen egentligen?

2011-02-10 @ 22:22:55
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0