Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem, borde dricka vatten, borde gå och lägga mig, men kanske inte riktigt ÄÄÄNNNNNN

Jag har fuckat upp igen ja
Jag har ingen kontroll
Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

Ey, okej det är alltid likadant samma gamla visa när jag går ut
flyger högt men jag landar så dåligt
däckar i glädje svävar på moln
man får skratta för gott måste bort härifrån
för jag vaknar med ångest, vaknar med smärta
blandade känslor, tyngd i mitt hjärta
nåt måste gått fel, fick spel
ringde lite folk sa vi syns aldrig mer
Petter feat. September - Bsksmälla





































Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln
Det är så svårt att vara nyhkter...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det är svårt att vara nyhkter! ;)

2011-01-02 @ 12:03:39
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0