Lurad

Ligger i soffan och glor på TV, är typ hungrig...men orka göra frukost liksom :S Får ta ett glas vatten istället, hjälper ju ett tag iallafall...

Min kära lillebror ringde föresten tidigare och lurade mig. Han sa nåt om att jag måste ha varit skit full igår efter allt jag hade skrivit på Facebook, blev lite rädd där ett tag med tanke på att jag inte ens hade datorn framme. Funderade på om jag verkligen hade varit så full att jag tagit fram datorn, startat den och skrivit massa skumma saker på fyllan sen stängt av den och lagt undan den igen. Så var inte fallet märkte jag när jag studsa upp från sängen för att undersöka saken...tur det, för man vet fan aldrig vad jag kan hitta på när jag är full...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0