Panikångest och halsbränna..

Har skrivit jäkligt dåligt där sista veckan, men jag har inte orkat. Det är nåt som stör mig, mår liksom inte bra fast jag vet inte varför. Vaknar mitt i nätterna av att jag har typ panikångestattacker, satans jobbigt. Har inte haft det på flera år nu och vill inte börja få det igen...men jag vet inte varför det är så. Har även sån sjuk halsbränna och att böja mig framåt utan att få sura uppstötningar existerar inte längre, måste försöka lista ut varför jag mår så här. Har ingen ork till nåt direkt heller...jag vill må bra! Nu är det ju sommarlov också och jag har massa roliga saker planerade...
Nu ska jag lägga mig på balkongen och försöka sola lite, lite färg skulle ju va rätt nice...

Kommentarer
Postat av: anne

hoppas du snart mår bättre gumman! när kommer du ner hit eg? ;)

2011-06-07 @ 20:16:00
Postat av: Sara

Usch då gumman..

Jag tror du mår dåligt för att du är i Eskilstuna och iväg från mig. Det är inte bra för oss vet du. :P

Älskar dig!

2011-06-07 @ 23:01:40
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0