Helg snart eller?!

Måste försöka komma igång med plugget nu, verkligen! Efter träningen blev det lite mat och så klart lite vila...förmodligen för mycket vila också, men så blir det ibland. Nu måste jag få energi att skriva klart seminarie uppgiften idag och maila till tanten och imorgon kör jag igång med tentaplugget, känns icke bra det här! Kommer nog inte klara tentan...fattar ju fan inte ett jävla skit, och så blandar jag ihop alla saker också. Det är synd om mig...nån som är en jävel på mikrobiologi som har lust att göra tentan åt mig kanske?!

Det var skönt att träna tidigare idag iallafall och jag ser redan fram emot torsdag då det blir igen...och jävlar vad jag längtar efter helgen också föresten, känns som att det var 100 år sen det var helg nu ju, anledningen till detta är förmodligen för att jag inte gjorde ett piss i helgen som va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0