Helgen som gick...

Helgen blev ju inte riktigt som det var tänkt eftersom att IAMX ställde in...men den blev grym iallafall! Mötte upp min fina Majja i Eskilstuna och tog tåget till Stockholm där vi mötte upp Sara och Elin. Tog en sväng in på Make Up Store och hälsade på Emilie och handlade nödvändigheter...sen tog vi oss till Farsta där det blev fix och alkohol innan vi drog iväg till Fabriken och festade...

Två bilder från Stockholm stulna av lilla Sara


Elin, Majja och jag har roligt på tunnelbanan :P



Vin på tåget är värt, Elin och Sara med sina vinglas på sitt tåg...




På lördagen åkte jag åter igen till mor och far i Eskilstuna...och Ida i Eskilstuna betyder bara en sak: fest! Lagom sliten jag var på söndagen efter allt för lite sömn...men det var det fan värt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0