Ibland gör jag det bra...

Igår var jag jääävligt duktig tycker jag, Sara också för den delen. Gick i skolan 9-14, redovisade vårat arbete som jag tycker gick väldigt bra. Efter skolan drog jag och hjärtat och tränade sen var det raka vägen hem, på spårvagnen hann jag med lite plugg. Väl hemma började vi städa och fixa inför idag, hade även tvättid, som verkligen var behövligt. Vid 22.30 tiden var lägenheten fint städat och all tvätt ren...och lyssna på det här gott folk: vi sov inte ens middag! Det var duktigt av oss tycker jag :)

Vad gäller min att göra lista som jag var TVUNGEN att göra, är det inte lika bra som igår...status på den just nu:
  • SMSa Elin
  • Kolla kontrolluppgifter från Tippy (väntar dock fortfarande på svar)
  • Seminarium
  • Tentaplugg (renskriva anteckningar)
  • Fixa Telia räkning
  • Börja städa
  • Maila Susanne ang. lokal ansökning
  • SMSa Linn och Kiki
Seminariumet är nästan klart och tentaplugget går sakta framåt...det var fan lite dåligt av mig, ska ta och SMSa Linn och Kiki nu och maila till Susanne. Efter det ska jag tentaplugga...resten tar jag imorgon eller på söndag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0