Underbar dag :)

Har haft en underbar dag idag, en snabbis i skolan sen blev det kaffe utomhus och efter det en och en halv timme på löpbandet...riktigt skönt var det! Får se om det blir träning imorgon igen eller om jag väntar till på fredag...är sugen på att köra imorgon, men det får vi se då.

Har haft lite svårt att äta senaste veckan också, mår illa av att bara tänka på mat typ...men nu har jag kommit på vad jag kan äta och svaret är, sallad. Så det får det bli tills jag kan få i mig nåt annat. Lunchen idag blev räksallad och detta är kvällsmaten:



Sallad, tomat, gurka, avokado, rädisor, potatis, nektarin, fetaost blandat med olivolja och vinäger. Lite ägg till också för proteinets skull...duktiga Ida fick i sig allt också, och jag mår inte jätte illa :P

Kommentarer
Postat av: matilda

åh, smarrigt!

2011-03-31 @ 10:34:40
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0