Sjuuuk :(

Fy faaan, har knappt sovit nåt i natt! Mår som en påse skridskor ungefär, men det är bara att se glad ut och släpa mig själv till skolan...feber, huvudvärk, en hals som vill döda mig och kallsvettningar är lite av det som plågar mig. Det mest jobbiga är att jag har mått typ halv dåligt sen valborg och därför inte har kunnat träna sen dess :( Jag hade tänkt att trotsa mitt halv dåliga mående idag och träna men så blev det så här. Kanske är bra att jag blir riktigt sjuk och att det sen går över helt...dessutom är det pissväder ute :S





En sak som kan bli bra med idag är iallafall att Lady Gaga är chefredaktör för Metro, ska bli intressant att se vad hon kan göra...tror nog att det kan bli ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stackare... Du får krya på dig :/ Hade du det bra i lördags? :)

2011-05-17 @ 22:19:13
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0