Det finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar er

En bild säger ju mer än tusen ord sägs det och ord kan inte ens beskriva hur lycklig jag är över att ha alla mina fina, älskade vänner! Min 25-års fest i lördags var sååå jävla lyckad, ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Det gjorde den och jag blev äldre, men jag insåg att jag är så lyckligt lottad för alla som finns runt mig så det gör mig faktiskt ingenting :)



Här kommer några bilder från kvällen jag aldrig kommer glömma, några lånade av fina Kiki också...

Jag och min lilla Kiki

Emmie och Anne

Emil, pappa och Mandus. Vad Emil håller på med kan man ju fråga sig...

Kari, Patrick och Johan

Söta Anne

Min fru hade gjort sig extra fin för min skull ;)

Kari, Patrick och Emil

Tobbe, Emil, Anne som försöker gömma sig, Emmie och Mikaela

Fina Tessan och jag :)

Picko dricker öl, Cissi och Ellinor äter mat och Emil säger nog nåt roligt :P

Söt-Linda

Min Fia och Madde och Emma som inte vill visa sig när dom äter ;)

Snygga Natta och Tessan

Bland dom finaste jag har, bror och Fia

Ytterligare två av de finaste i min värld

Isak, Kiki och bror

Kiki och Anne

Pher var där :P

Så började Söhr Janssonz kvartett spela, Berra sjöng fint

Andersson

Jimmy och Jonas

Tommi och Andersson

Berra

Vänner röjer

Röjer lite mer

Bandet

Älskade

Party människor

Dans

Rökpaus

Kiki dansar fint

Mikaela, Emmie, Kiki och Anne

Fina presenterna, fick bl. a. alkohol, smycken, en bok, hårprodukter, smink, spel, Emmabodafestivalbiljett, hembakade kakor...

Gästboken vissa skrev i, speciellt några sidor var extra fina och jag påminns igen vilka fina vänner jag har :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Men herregud, du kan ju inte lägga ut den bilden på mig! Då hade jag ju inte ens fixat mig! Och snygg min jag gör. ;)

2011-05-07 @ 10:10:02
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0