Lugn och mysig helg

Haft en lugn och skön helg, om man bortser från gårdagen då jag plågades av huvudvärken från helvetet. Premiär för Jul på Liseberg med Mikaela i fredags sen laga vi pizza och kolla på TV resten av kvällen, igår gjorde jag det smarta valet att ta det lugnt för att inte bli sjuk och tror nog att det hjälpte för när jag vaknade imorse var det mycket bättre. Planen för dagen var fotoutställning med Mikaela men Metro hade skrivit fel så det blev en tur på stan med massa prat och så spanade vi in NKs julskyltning, älskar att det börjar komma upp massa julpynt överallt och om en vecka får jag fixa det hemma hos mig med :)


Lite halvtaskiga bilder från Liseberg

Vi kollade på söta djur...

...och den här lilla söta geten blev min favorit, jag ville ta med den hem men Mikaela tyckte inte det var en bra idé :P

Glögg och pepparkakor

Det var snö på Liseberg

Och så fanns det kaniner som åkte skridskor :)

Fyrverkerier...

...och så tändes granen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0