Förvirrad tjej...

Ja, jag vet. Jag är sämst på att blogga, och det har varit så väääldigt lång tid. Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva nåt, inte heller mycket intressant att skriva om. Att skicka iväg ett sms-inlägg är snabbt och smidigt, och jag känner min inte tvingad att göra det. Har haft massor att göra i skolan och samtidigt är det mycket tankar som flyger omkring i mitt huvud. Väldigt förvirrad just nu och vet inte alls hur jag ska lösa allt...så finns det nån där ute som kan tala om för mig vad jag ska göra med mitt liv, gör gärna det! Helst innan fredag också...





Kommentarer
Postat av: matilda

men hallå, har du färgat!?

hur snyggt som helst babe!

vad är det jag skall bestämma åt dig? hih.

ps. jag saknar dig. <3

2011-10-11 @ 11:54:51
URL: http://cepeunge.blogg.se/
Postat av: matilda

aaaah, dom stora frågorna.

du vet inte alls vad du vill göra?

har du några alternativ?

om du har, välj det som känns bäst i hjärtat.

puss<3

2011-10-14 @ 09:45:34
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0