ICA på Coop??

Måste bara berätta om en sak jag hörde idag...va på Coop Forum och hälsade på Jessica, min lilla ängel! Stog där och pratade ett bra tag om allt och inget...mycket trevligt! Efter en stund kommer det fram en kvinna och frågar "Ursäkta, ICA Kuriren köper man den där inne eller har ni den här ute?"...höll nästan på att börja gapskratta men jag kunde hålla mig tills hon gick ut. Jag och Jessica kollade frågande på varandra och Jessica svarade att dom inte hade den...undrar om hon som frågade seriöst trodde att dom hade ICA Kuriren i en Coop butik...hmm! Det va lite kul...

Hela dagen har varit seg...sov till två och sen kom mamma och pappa hit och sa åt mig att gå upp...haha! Åkte och handlade på Willys åt hos mamma och pappa och nu är jag så trött...ska lägga mig i sängen och kolla på film...blir nog The Wedding Planer på TV 3...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0