Ehh...

Så står man åter på jobbet...blä!! Förkyld som ett as är jag också, inte kul...kan knappt prata och det rinner som fan i näsan...

Igår blev det lite förfest hos Johan, innan jag och Linda väldigt sent bestämmer oss för att ge oss ner på stan...konstig att det är lite suddigt, med tanke på att jag inte drack så mycket...inga "luckor" liksom men det är inte allt som är helt tydligt...tror att det kan vara en kombination av lite mat, alkohol och en dags alvedon knaprande...började ju känna igår att det rann i näsan så jag käkade alvedon för att dett skulle bli bättre, vilket inte hjälpte...då tänkte jag att det var damm som gjorde att jag va som jag var men det borde ha försvunnit tills nu, men icke! Så det är väl en helvetes förkylning som jag har dragit på mig...åhh!! Jag som såg fram emot kvällen med party med Sara, Nettan, Kristian, Fia och Madde...får väl se hur det går hoppas bra!!

Jaja...nu blir det lite jobb...men helst av allt vill jag bara hem till min säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0