Hur är det möjligt???

Vad har jag gjort?? Tror att jag har slarvat bort smink för flera tusen...vad kan jag ha gjort av det? Jag hittar det inte hemma...inte hos mamma och pappa och inte heller hos Madde...jävla skit!! Hur ska jag klara mig utan det nu då...tur att jag har lite reserv här hemma men inte lika bra som det ju...fan jävla skit!!! Det här är ju värre än att datorn har gått sönder...

Jaja...lika bra att rycka upp sig...snart bär det av till Volvo för att hämta Patrick och sen blir det tågstationen för att möta upp resten och en tur till Stockholm där vi ska se Kiss på Stockholm Stadion ikväll!!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall du vill kan du kolla in min tävling =)
du har chans till att vinna ett start-kit ( hårförlängning ) värde cirka 1600kr
Ha det fint!

2008-05-30 @ 11:48:41
URL: http://balisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0