2009, året som sög?

Så har ännu ett år gått, ett år som skulle bli det bästa någonsin, men som förvandlades till det värsta året någonsin.
2009 var året då allt skulle vara bra, men inte blev så jävla bra trots allt...
Det var det här året jag skulle få ordning på mitt liv, det var det här året som inte alls blev bättre kan jag säga dock inte sämre heller men...
Det var det här året jag skulle bli en lite bättre människa och kanske inte festa lika mycket som tidigare, det var det här året jag festade tills jag inte orkade mer och tog en vit månad...
2009 var året då jag skulle göra högskoleprovet eller åtminstone anmäla mig till det, har gjort varken det ena eller det andra...
Det här året skulle jag hitta ett bättre jobb och säga upp mig från mitt nuvarande, det var det här året jag inte hann säga upp mig utan blev varslad...
Några bra grejer kan jag kanske komma på ändå...
Det var det här året jag fick min älskade hund, det här året jag äntligen bestämde mig för att börja plugga och med största sannolikhet lämna den här stan ett tag, det här året jag...ehhh, neee fan det var kanske allt bra.

Så ja, 2009 är det sugigaste året någonsin, konstaterat av mig! Sen får ni andra säga vad ni vill, men så är det...dock har mina vänner gjort det lite ljusare än vad det hade varit utan dom, utan er är jag ingenting!

Nu jävlar 2010 är året då ALLT kul ska hända, satsar på att 2010 ska bli det bästa året någonsin...frågan är om det kommer att gå?

Sara hälsar också att hon inte har hunnit skriva om sitt sugiga 2009...men det kanske kommer...

Kommentarer
Postat av: Sara

men det var det året vi gifte oss! iaf på sista dagen! 2010 måste bli awesome! älskar dig! puss

2010-01-01 @ 23:53:31
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: elena

Tro mig Ida du lär märka om det sitter en jätte spya på klänningen du är redo att köpa ;)



Och du jag lovar dig att 2010 är året som rockar rejält :)

2010-01-03 @ 01:06:46
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0