Dum eller vad?!

Jag är skit trött, men jag kan inte sova...asjobbigt fan! Fattar inte, dumt att jag nån gång kan sova bra... Men nej det är väl inte så det ska va för mig...jag är för evigt dömd att sova skitdåligt. Antingen sover jag väldigt mycket, dock ganska dåligt eller så sover jag inte alls? Varför? Kan nån svara på mina sömnproblem? Har på sista tiden gått omkring som en zombie och alltid varit trött...sista dagarna har huvudvärken och övertröttheten kommit också.

Kan ju för erat nöje berätta om alla klantigheter jag har varit med om på sista tiden:
- Fråga mig inte hur, men på något sätt så tappade jag datorn i huvudet...
- Jag skulle rulla runt i sängen, gjorde en allt för kraftig rörelse och ramlade ur...slog mig blå från topp till tå...
- Råkade kasta en del av en skyltdocka i mitt eget ansikte här om dagen på jobbet...
- Sparkade i väggen (av misstag) så hårt att typ en hel tånagel lossnade...
- Har ett flertal gånger råkat gått ut utan full klädsel...blev t.ex. en kvällspromenad med Zoéy i miniklänning och ingen bh, några dagar efter glömde jag att ta på mig kjolen nä jag gick ut...

Vad tror ni? Är det dags för avdelning 19 snart eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0