Chockterapi ala Ida...

Jag var på stan idag med Jessica...och jag handlade! Va det inte senast igår kväll som jag insåg att jag hade waaay to much stuff i garderoben?! Fast köpte egentligen bara en tröja och lite andra grejer...typ ansiktsmask, tupperingskam, BUS...och en väska :S Är fortfarande sugen på att handla, men jag har kommit på ett bra sätt som stillar begäret...ett litet tag iaf. This is my way: gå in på valfri onlineshop, kika runt vad du vill ha och lägg det i kundkorgen. Glöm inte att göra det ordentligt, du måste ta den färgen du vill ha och din egen storlek...finns inte färg eller storlek kan du helt enkelt inte köpa det, inget fusk! Ta god tid på dig och kolla på allt... När du är klar gå till kassan och sitt där ett tag, kolla på bilderna och njut. Sen trycker du på röda krysset högst upp i högra hörnet och stänger ner sidan...man får en liten chock när man ser alla fina grejer bara försvinna...och nu har du shoppat lite ala Ida!

Armband Disney Couture 899:-, armband Disney Couture 1199:-, armband MINT 39:-


Armband Littmarck 695:-, lösögonfransar Ardell 65:-, löshår Rapunzel of Sweden 990:-



Jeans Tiger 1199:-, jeans Rock & Republic 2299:-



Kofta Dagmar 1749:-, linne Righteous Fashion 599:-



Linne Cheap Monday 149:-, t-shirt Serious Sally by Rut m.fl. 179:-, mysdress Juicy Couture 699:-


Mössa Rut m.fl. 99:-, Hairplay Makeover Spray KMS 195:-, Hollywood Fashion Tape 49:-


Sko Nelly Shoes 399:-, sko Nelly Shoes 299:-, stövel Tretorn 599:-


Sportbag Svea 589:-, nagellack Essie 110:-


Lite saker som hamnade i min korg...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det ska jag testa! är ju shoppingsugen, men är pank. så bättre på ditt sätt! ;)

2009-09-03 @ 13:01:13
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0