Va fan är det för mening?!

Helt seriöst är jag så jävla sur och irriterad!! Helvetes jävla skit värld med dumma jävla idiot jävlar! Dö är va ni kan göra allihopa! Jag är okontaktbar för alla er som undrar varför jag inte svarar på mobilen, men ring hem eller nåt om ni vill mig nåt...om jag svarar, funderar på att dra ut till sommarstugan och bara vara där ett par dagar när jag är ledig. Behöver verkligen komma bort från allt och fundera igenom allt...det jag funderar på mest är va det är för jävla mening med livet? Är det mening att jag ska råka ut för allt dåligt jämt? Har jag gjort nåt som gör att jag ska bli straffad i hela livet eller?! Om nån kan svara på det skulle jag bli glad...
Och om jag kommer på vilka ni är era patetiska jävlar så kan jag inte lova att det blir roligt...
Vill iaf tacka underbart söta Sara, Majja och Elin för en grym kryssning trots att vi blev av med endel grejer...och ja jag kan vara arg, sur och ledsen...som ni märkte, även fast det inte händer ofta men nu rann det verkligen över!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tråkigt att höra Ida, det har sitt pris att röjja som en drottning ibland. skickar en kram!

2009-09-20 @ 22:18:56
Postat av: Sara

O jag vill tacka dig för en grym kryssning! Om vi inte tänker på sakerna som blev stulna så var det den bästa kryssningen ever! Vi är så jäkla bra! Älskar dig! Puss

2009-09-21 @ 19:59:44
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Elena

Tack Ida :) Låter som det är fler än jag som får nervsammanbrott och psykbryt emellanåt. Säger som du finns här om det är något. Kanske en fika inom kort skulle locka? / E

2009-09-22 @ 22:19:20
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0