22 april 2010 07.09 och så kommer det mera snö...

Nu är jag så jävla trött på det jävla skitvädret! Varför ens en gång? Vad är meningen? Jag fyller år om mindre än tio dagar och det är snö ute! Jag brukar alltid ha fint vårväder på min födelsedag och blir det inte det i år så blir jag jävligt sur, värdelöst med snö i maj liksom.
Trött är jag också för den delen, fattar inte hur jag kan vara så trött. Jag är fan piggare när jag varit på efterfest till sex på morgonen och sovit i två timmar liksom...

Nu ska jag jobba vidare på min önskelista till Sara...

Kommentarer
Postat av: jessica

håller med dig. jag fyller år på söndag och har haft sol och härligt väder på alla mina 20 födelsedagar hitintills. varför snö nu :S verkligen tråkigt

2010-04-22 @ 09:23:08
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0