26 augusti 2010 Soffmys...

Frugan har precis gått iväg till skolan och jag ligger i soffan och myser framför tvn och datorn. Idag blir det en dag hemma med fix i lägenheten för att senare på eftermiddagen ta mig ner på stan och möta upp Sara och Elin.
Gick bra i skolan igår föresten, tror att det kommer bli en rolig och intressant kurs. Men jäklar vad trött jag var när jag kom hem, va i där mellan åtta och fem. Är inte van att lyssna och koncentrera mig så myckets om jag gjorde, kommer att bli tufft att komma in i sluggandet igen. Att det dessutom kommer att vara på ett helt annat sätt än jag är van från gymnasiet gör det förmodligen inte lättare, men det ska nog gå bra. Gäller bara att komma på hur man ska göra...

Är sommaren och såna här mysiga kvällar slut nu föresten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0