Va inte så farligt ändå...

Gick väl helt okej i skolan idag ändå...lite trött imorse, men det är inget som lite kaffe inte kan ordna. Eftermiddagen på sista föreläsningen blev dock ganska jobbig, då var jag trött och orkade knappt lyssna. Kursen som jag trodde skulle vara jobbig som fan verkar mycket roligare och intressantare än vad det låter som, det är ju tur det...för jag menar hur roligt låter det med "Vetenskapliga perspektiv och metoder" egentligen? Hoppas jag inte sagt för mycket nu eftersom att vi bara haft en riktig dag i skolan...


 

Detta är böckerna som ingår i den här kursen...verkar ju inte jätteroligt, men hoppas fortfarande på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0