Bara jag som lyckas...

Nära döden upplevelser är ju lite min grej, och nyss hände det igen! På nåt jävla vänster lyckdes jag putta ner Saras Coca-Cola flaska från bänken så skulle jag försöka hinna ta emot den, då hände det! Fråga mig inte hur det gick till men istället för att ta tag i cola flaskan hamnar den på nåt vis under mig fot, rullar iväg och jag med...så helt plötslig ligger jag där på golvet med en jävla värk i rumpan och huvudet en halv decimeter från ett vasst hörn!! Behöver jag nämna att korken inte var helt igen skruvad så det blev minsann cola i halva köket också...

Är det bara jag som lyckas med såna här grejer eller finns det nån annan där ute?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0