I sista sekund...

...har jag nu skickat in den här veckans inlämningsuppgift. Det är så jobbigt när man måste skriva med egna ord som dom kallar det, har fått massa papper och grejer där det står hur man ska göra och så...ett av dom handlar om hur man använder källor där kommer det här med egna ord in. Man får inte blanda om meningen eller använda synonymer, det är det som gör det så jävla jobbigt. Jag menar, vad ska jag skriva då liksom? På något vis blir det ju alltid synonymer och meningen på ett annat sätt...jaja får väl se hur det går med det... Provet gjorde jag igår redan så då va jag ute i bra tid och fick alla rätt på, så jävla bra...haha, eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0