26 juli 2010 Börjar gå uppåt...

Har haft en period nu som jag har varit lite nere och inte direkt känt för att göra nånting alls förutom att typ gräva ner mig nånstans, mycket är nog dels pågrund av skolan och så... Under Arvikafestivalen vände det sakta uppåt, första kvällen var jobbig sen gjorde min älskling en dans för mig så jag blev gladare och efter det har det gått uppåt känns det som. Har haft en så sjukt grym helg, fredagen började med förfest hos mig med sötnosar och utgång på Nybron. Känns som att det var en evighet sen jag var där, kul som fan iaf. Lördagen spenderades ett tag på stan med brorsan och Anne senare drog vi vidare mot Torshälla för att fira sötaste Madde som blir ett år äldre och kanske även lite visare ;) Den kvällen var även den så sjukt rolig och jag traskade hem från taxin vid fyra snåret utan jacka i spöregnet men ändå med en leende på läpparna...

Jag börjar bli kär i livet igen!

"I'm gonna make it by any means,
I got a pocketful of dreams"
Empire State Of Mind (Part II) - Alicia Keys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0