Kärlek <3

Min lilla Zoéy är typ den bästaste i hela jävla världen! Inga ord kan beskriva vad jag känner för henne, helt sjukt egentligen. Utan henne hade livet inte varit lika värt. Alla galenskaper som hon har för sig varje dag, alla bus och sattyg som hon hittar på. Man vet aldrig vad som kommer att hända med en hund som henne. En sak är iallafall säker och det är att jag älskar henne och vet att hon älskar mig! Blir alltid glad när jag ser henne och hon förstår till och med hur jag känner och mår. Hur är det möjligt egentligen? Hundar är fan smarta, den som säger nåt annat kan få träffa Z och få motsatsen bevisad. Nu ska jag gå och kela lite med min bebis!

Ett typiskt Zoéy bus är att hoppa upp på bordet och försöka sno allt ätbart :) Spelar ingen roll hur höga borden är, allt går med lite sats...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0